اسکوتربرقی ساپتک شاپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 بهمن 1401
بازدید : 555
نویسنده : علی

اسکوتربرقی ساپتک شاپ

xiaomi scooterدر هنگام خرید وسایل برقی به خصوص آنهایی که در کشور تولید نمی شوند، بهتر است از جایی خرید کنید، که به صورت تخصصی در آن حوزه کار می کنند. وسایل برقی به دلیل استفاده از بردهای الکترونیکی بسیار حساس هستند. اسکوتر های شارژی هم از این قضیه مستثنی نیستند. برد الکترونیکی و بردهای ژیروسکوپی که در این دستگاه وجود دارد از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند. در صورت بروز هر گونه مشکل باید مرجع مناسبی برای پاسخگویی و رفع مشکل شما وجود داشته باشد. در مجموعه ساپتک شاپ شما می توانید به راحتی انواع اسکوترهای برقی و تمامی قطعات و لوازم جانبی و یدکی آنها را با قیمت مناسب انتخاب و خرید کنید. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالی به راحتی تنها با کلیک بر روی دکمه تماس یا واتساپ در سایت می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان مجرب و حاذق اسکوتر برقی این مجموعه تماس حاصل نمائید.

ناین بات مدل MAX SUN3453 یک ارتقاء انقلابی توسط Segwayاست.

xiaomi scooterدیسک ترمز عقب امکان ترمزگیری کارآمد و سریع تر را فراهم می کند و عمر لنت ترمز را برای سفر ایمن تر افزایش می دهد. طراحی تاشوی 3 مرحله ای اسکوتر شیائومی باعث شده تا فضای کمتری را اشغال کند و استفاده و جایه جایی آن راحت تر از قبل باشد. اگر نگاهی به بدنه این محصول بیندازیم، میبینم که از جنس آلیاژ آلومینیوم است که استحکام بسیار بالایی داشته و به تایرهای راحت و باکیفیتی مجهز است. همچنین وزن سبک آن باعث شده تا هنگام استفاده احساس راحتی داشته باشید. اسکوتر برقی ناین بات مدل MAX SUN3453 یک ارتقاء انقلابی توسط Segwayاست. این محصول به گونه ای طراحی شده است که جزء قوی ترین و بهترین اسکوتر برقی باشد. این محصول می تواند از شیب های حدود 20 درصد بالا برود. یعنی می تواند به راحتی از سربالایی ها عبور کند. از همین رو می توانید در موقعیت های شلوغ و پر رفت و آمد، به راحتی راه خروج برای خود پیدا کنید.

  • دارای باتری: بله
  • وزن: ۱۱ کیلو گرم
  • گارانتی اصالت کالا
  • برای چه محدوده ی سنی میخواهید؟

در واقع می توان گفت این مدل طرفداران زیادی دارد چون هم وزن بیستری را تحمل می کند و هم سرعت بیشتری دارد. اندازه چرخ این اسکوترها از مدل های قبلی خود یعنی ۴.۵ اینچی و ۶.۵ اینچی بزرگتر است. بنابراین تحمل وزن بیشتری دارند و برای بزرگسالان مناسب می باشند. بزرگتر شدن اندازه چرخ ها سبب می شود موقع حرکت سرعت بیشتری داشته باشند. پد یا همان محل قرار گیری پاها روی این مدل به حدی بزرگ است که پاها به راحتی روی آن جا می شوند. بزرگترین اندازه چرخ را می توان به این اسکوترها نسبت داد، زیرا برای حمل کردن بزرگسالان سنگین وزن باید چرخ های بزرگتری داشته باشند. بر خلاف نمونه های قبلی چرخ های این اسکوترها بادی است که سبب نرم شدن حرکت شده و قابلیت عبور از هر مسیری را میسر می کند. لازم به ذکر است قیمت آن ها از نمونه های قبلی گران تر است زیرا دارای موتور الکتریکی بوده و با آن می توان با سرعت بیشتری حرکت کرد.

اسکوتر شیائمی

استفاده از لفظ هاوربورد برای وسیلهای که هاور یا شناور نیست، کمی گیج کننده است. اغلب از جنس آکرینونیتریل بوتادین استارین (Acrylonitrile butadiene styrene) یا همان پلاستیک فشرده است که بسته به سلیقه میتواند در انواع طرحها، رنگها و اشکال تولید شود. باتریها اغلب از نوع لیتیومی هستند و از اتصال چندین سلول به صورت متوالی تشکیل شدهاند. متداولترین باتری مورد استفاده در اسکوترها، باتریهای قابل تعویض 20 سلولی (10s2p cell) هستند که ولتاژ خارجی آنها معادل 36 ولت است. موتور نیز در داخل چرخها قرار میگیرد که اغلب از نوع براشلس است. برد الکترونیکی اسکوترها، در کنار باتری و موتورهایی که به آن وصل شده است، به سنسور و ژیروسکوپ نیز مجهز است. این سنسورها، که در هر دو طرف برد قرار دارند، وظیفه حفظ تعادل را بر عهده دارند. ژیروسکوپ و صفحات الکترونیکی سرعت نیز تعبیه شدهاند تا سرعت rpm موتور را دریافت کرده و آنها را برای مادربرد ارسال کنند. در صورتی که کیفیت مواد مورد استفاده در این ابزارها بالا بوده، بردها و سنسورها نیز به درستی کار گذاشته شوند، اسکوترهایی با تعادل بالا خواهیم داشت که چیزی در حدود متوسط 15 کیلومتر بر ساعت سرعت دارند.

  • وزن: ۱۴ کیلو گرم
  • دارای سپر روی گلگیر و تایر
  • تحمل وزن نسبتا کم (حداکثر ۱۰۰کیلو)
  • یک عدد آداپتور برق
  • ساخته شده از آلمینیوم آلیاژی

برگ برنده اسکوتر کی وی Viesta 249 انجین تک سیلندر، 4 سوپاپ و مایع - خنک، ساخت شرکت پیاجو (Piaggio) در چین است که از آن در اسکوترهای Piaggio ،Gilera و Aprilia نیز استفاده شده است. به احتمال زیاد این انجین از نسل انجین های آب - خنک Quasar است که قابلیت اطمینان بالایی دارند. این انجین روان و پر انرژی است و با سیستم سوخت رسان انژکتوری، 21 اسب بخار (7500 دور) توان و 22.54 نیوتن متر گشتاور تولید می کند ( تفاوت هایی بین این اعداد در منابع مختلف است). رادیاتور پشت چرخ جلو قرار دارد و جریان هوا را از جاده به صورت مستقیم دریافت می کند. یک کلاچ گریز از مرکز کارآمد و یک گیربکس CVT نیز سیستم انتقال نیرو را تشکیل می دهند و عملکرد رضایت بخشی دارند. مراقب باشید شتاب گیری خطی این اسکوتر شما را فریب ندهد، چون سریع به سرعت های بالا می رسد و این می تواند در محیط های شهری خطر آفرین باشد.

ورزش و تفریح حق همه است! مطالعه این نوشتار به همه کسانی که تفریحات سالم ورزشی را دنبال میکنند توصیه میشود. با ما همراه باشید با مزایا و کاربردهای اسکوتر کودک و بزرگسال. اسکوتر کودک و بزرگسال از سری محصولات ورزشی و تفریحی است که پیش از این، تنها برای کودکان مورد استفاده قرار میگرفت. اما در سالهای اخیر با استقبال کمنظیر بزرگترها هم روبرو شده است! قسمتهای اصلی تشکیل دهنده اسکوترهای معمولی، شامل چرخ، صفحه و دسته است. اما در مدلهای پیشرفته بخشهای دیگر از جمله تکنولوژیهای هوشمند نیز بهکار رفته است. انواع ساده و برقی این محصول، بخاطر تفاوتهای اساسی که با یکدیگر دارند، برای راضی کردن سلیقههای مختلف کفایت میکنند. این محصولات قابلیت طی نمودن مسافتهای تا چند کیلومتری را با استفاده از شارژ باتری دارد. مزیتی که باعث میشود تا این محصولات غیر از جنبههای کاربردی، در برخی موارد حتی به رقیب سالمی برای وسایل نقلیه نیز تبدیل شوند!

از طرف دیگر، اکثریت قریب به اتفاق اسکوترها مجهز به سیستم انتقال قدرت اتوماتیک (CVT) هستند، به این مفهوم که نیاز به دنده و کلاج در آنها از بین رفته است. این در حالی است که موتورسیکلتها، اصولا با کلاجهای دستی کار میکنند. اما می رسیم به دوچرخههای موتوری یا همان موپدها؛ این ابزارها، در حقیقت دوچرخههای الکترونیکی هستند که میتوانند با قدرت موتوری با ظرفیت کمتر از ۵۰ سیسی حرکت کنند. علیرغم اینکه موپدها نیز مثل موتورسیکلتها برای راندن نیاز به گواهینامه مخصوص موتورسیکلت دارند، اما سرعتشان معمولا از یک محدوده بالاتر نمیرود. متوسط سرعت این موپدها اغب 46 کیلومتر بر ساعت است. در حالت کلی، مقررات اعمالی در مورد رانندگان موپدها در ایران، درست مثل موتورسیکلتها است. به عنوان مثال، شما نمیتوانید از این وسایل در آزاد راههای ایران استفاده کنید. برخی از مدلهای جدید اسکوتر، در کنار سایر متعلقاتشان، مجهز به اپلیکیشن نیز هستند. به این معنی که در این اسکوترها، فناوریهای نوینی همچون جیپیاس را نیز میتوانیم داشته باشیم.

نکته مثبت دیگر در این مدل، تایرهای بادی ۸/۵ اینچی و ترمز قوی آن است که در کوتاهترین زمان ممکن میتواند اسکوتر را متوقف ویدیو اسکوتر برقی شیائومی کند. Explore میتواند تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد، که برای عبور در خیابانهای شهر به اندازه کافی خوب است. موتور قدرتمند این مدل نیز شما را به راحتی از تپهها بالا میبرد. از آنجایی که سیستم تعلیق دوگانه و تایرهای بادی دارد، سواری نرم و راحتی را حتی در جادههای پر از دستانداز فراهم میکند. صفحه نمایش رنگارنگ Explore هم دوست داشتنی است اما خواندن آن در نور روز چندان آسان نیست. Explore با قیمت ۱۲۹۹ دلار فروخته میشود و با ۲۳/۵ کیلوگرم وزن، برای بالا بردن از پلهها سنگین است. اما در جاده، این اسکوتر واقعا یک هیولا است. Apollo City چیزی را دارد که اکثر اسکوترهای برقی دیگر فاقد آن هستند: چراغهای راهنما. وقتی میخواهید به چپ یا راست بپیچید برای اطلاع دادن به رانندگان پشت سر روشن کردن چراغ راهنما راحتتر از تکان دادن دست است!

xiaomi scooterپیشرفت تکنولوژی روندی است که به ویژه در قرن اخیر به شدت به پیش میتازد و همه ابعاد زندگی بشر را در بر گرفته است. فناوری، ما و سبک زندگیمان را تحتالشعاع قرار داده است. این فناوری و دستاوردهای خارقالعاده آن، حتی روی سرگرمیهای فرزندان ما نیز تاثیر خود را گذاشته است. یکی از عجیبترین صحنههایی که در مواجهه با کودکان کم سن و سال میبینیم این است که به خوبی نحوه کار با گوشیهای تلفن همراه هوشمند را بلد هستند! بازیهای آنلاین و پیچیده رایانهای نیز یکی از بازتابهای نفوذ فناوری در خانههای ماست. از طرف دیگر، اسباببازیهای کودکان هم در سایه فناوری دستخوش تحول شده و بچههای امروز، به اسباببازیهای ساده و خشک زمان ما قانع نیستند! رباتهای عجیبوغریب، ماشینهای الکتریکی و کنترلدار، عروسکهایی که گویی جان دارند و اسکوترها. بر همین اساس، موضوع این مقاله را به معرفی کامل یکی از این دستاوردهای دلنشین فناوری اختصاص دادهایم. اسکوتر چیست؟ چه کاربردی دارد و به هنگام خرید اسکوتر چه مواردی را باید رعایت کرد؟





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com